24 Aralık 2011

Terminatör II Aşure Günü

-T800: Sen Can Kanır mısın?
-Can: Evet de sen kimsin?
-T800: Hayatın tehlikede benimle gel
Tenha bir yerde T800, olan biteni Can'a anlatır.
-Can: Sen robotsun ve kendimi kurtarmak için seni gelecekten bugüne gönderdim öyle mi?
-T800: İnanmayacağını söylemiştin. T800, cebinden bir çakı çıkarır, elinin derisini keser ve deriyi söker. Metal el ortaya çıkar.
-Can: Ana! Essahmış! Peki şu Aşure Günü'nü tekrar anlatsana
-T800: 2040 yılında insanlık makinelerle girdiği savaşı kaybetmek üzereydi. Bir gün sen evinde aşure yerken bir robotun saldırısına uğruyorsun. Elindeki aşure kasesini robotun suratına fırlatıyorsun ve robot anlaşılmaz bir şekilde imha oluyor. Sonra anlaşılıyor ki, aşure makineleri kullanılmaz hale getiriyor. Makineler de savaşı kazanabilmek için geçmişe T1000 model çok gelişmiş bir robot yolluyorlar.
O sırada T1000 ortaya çıkar ve otobanda amansız bir kovalamaca başlar.
-Can: Bu nasıl robot ya! Kılıktan kılığa girdi
-T800: Cıvadan yapıldı o. Son teknolojidir.
-Can: Biz Türküz koçom. Hava cıva gelir bunlar bize. Bir plan yapmalıyız yalnız
-T800: Olumlu
-Can: Konuşmanı biraz düzeltmemiz lazım. Biriyle konuşurken robot olduğun anlaşılmasın. Mesela plan yapmamız lazım dediğimde sen şöyle diyeceksin: "Tamam abi yapalım" ya da " Sen yeter ki plan iste planın Allahını yapayım sana" Anladın mı?
-T800: Eyvallah!
-Can: Heh! hemen de kavradın olayı
-Can: Bu arada anamı bi akıl hastanesine kapattılar. Hadi kurtaralım onu
Can ve T800, bir araba çalıp yola koyulurlar.
-T800: Annen ölmüş olabilir
-Can: Ne diyon sen T800?
-T800: T1000'in diğer hedefi de annen Sara kanır
-Can: Dua et de akıl hastanesine önce biz varalım
-T800: Ben dua bilmem ki!
-Can: Kafam kadar bilgisayarın var. Bak da öğren!
Bir süre konuşmadan yola devam ederler. Can ağlamaya başlar
-T800: Ne oldu Can? Gözünden akan ne?
-Can: Ağlıyorum. şimdi sana bunu da açıklamam gerekecek. Bak bir şeye üzüldüğün zaman ağlarsın. Bazen de mutluluktan ağlarsın tabi anladın mı?
-T800: Bir şey anladıysam Arap olayım. Gerçi bunun da ne demek olduğunu anlamadım ya! Neyse
Can, radyoyu açar Ferdi Tayfur'dan acıklı bir şarkı çalmaktadır.
-Can: Mesela bak bu seni ağlatır tamam mı?
-T800: Şimdi ne demek istediğini anladım.
Can, radyoyu kapatır ama Ferdi'nin şarkısı çalmaya devam eder.
-Can: Allah Allah! Radyo kapanmıyo!
-T800: Radyo kapalı. Şarkıyı ben söylüyorum.
-Can: Nasıl ya! Ama Ferdi'nin sesi
-T800: T1000 nasıl her istediği insanın kılığına bürünebiliyorsa ben de istediğim herkesin sesini aynen taklit edebiliyorum.
-Can: Şunu daha önce niye söylemedin abi ya! Bütün bu işler bittikten sonra napçaz biliyon mu?
-T800: Biliyom tabi! Ben Michael Jackson'ın sesini taklit edicem. sadece sesiyle de kalmıcam. onun o meşhur moonwalker dansını da öğrenicem. sonra senle turneye çıkacaz, bütün Dünya'yı dolaşıp voliyi vurucaz.
-Can: Vay canına! Kafan- şey yani bilgisayarın müthiş çalışıyor. Nerde üretildin sen?
-T800: Çorum
-Can: Ulan insan gelirken leblebi getirir be!
-T800: Bak yol tıkanmış


-Can: Bülent Ersoy değil mi o?
-T800: T1000 o. Yine kılık değiştirmiş
Can ve T800 başka bir yoldan hastaneye ulaşmayı başarır. O sırada T1000 de gelir. Bizimkiler yine kaçmayı başarır.
-Sara: Can, ben bu teneke yığınına hiç güvenmiyom söyleyeyim. Sen doğmamıştın. Ta o zamanlar bu soysuz peşimdeydi. Ayrıca babanın katilidir tanıştırayım.
-Can: T800, doğru lan bunlar?
-T800: Yok ya! O ben değildim ki! Fiziken öyleydim de sen beni yeniden programlayınca her şey değişti.
-Sara: Öyle olsun bakalım. Eee! Şimdi ne yapıyoruz?
-Can: En yakın Demir-Çelik fabrikasına
-Sara: Ne işimiz var oğlum orda?
-Can: Sen merak etme anne.
Demir-Çelik fabrikasına ulaşırlar. T1000 de peşlerindedir. T800 ve T1000 Fabrikada kapışırlar. T1000, T800'ün önce bir kolunu koparır sonra da etkisiz hale getirir onu.
Can ve Sara da fabrikada birbirinden ayrılırlar.
-T1000: (Sara Kanır olmuştur) Can nerdesin?
-Can: Burdayım anne
Can, tam annesine doğru hareketlenir. O sırada annesinden bir tane daha çıkar karşısına. Can şimdi ikisinin ortasındadır.
-Can: Bi dakka! Hanginizin annem olduğunu anlamak için bir test yapacam. Annem bunu kesin bilir. Asgari ücret ne kadar?
-Sara: Eee! 715 TL
Can, annesine koşarken diğer Sara da cevap verir
-T1000: Brüt 837 TL
-Can: O da doğru. Peki en sevdiğim şarkı?
-Sara: Asla Vazgeçemem
-Can: Kimden vazgeçemem?
-Sara: Scarlett Johansson
-Can: Neyinden vazgeçemem?
-Sara: Etinden sütünden töbe töbe!
-Can: Tamam annem sensin
Can, annesine sarılır. O anda T800 ortaya çıkar. Elinde pompalı tüfeği vardır.
-T800: Ah yanar döner A'acayipsin! T800, bu sözlerin ardında silahını ateşler. T1000 lavın içine düşer. 
-T800: Can, güvenliğiniz için benim de o lavın içine girmem gerekiyor.
-Can: Valla bırakmam. Hani Dünya'yı dolaşıp voliyi vuracaktık?
T800, bir zincire tutunarak yavaş yavaş lavın içine doğru iner
-T800: I will be back
-Can: Küfür etme lan çarpılcan!
-T800: Yok be oğlum geri dönecem diyom.
-Can: Haa!